Professionele ondersteuning

Wanneer u vragen heeft of ondersteuning of hulp nodig heeft, helpen wij u graag telefonisch bij onze Customer service en via e-mail.

Ottobock-gekwalificeerd personeel spreekt met een klant

Ons gekwalificeerd personeel biedt u:

  • Hulp bij technische vragen over een fitting
  • Individuele ondersteuning bij calamiteiten
  • Advies & diagnostiek
  • Hulp op afstand
  • Klachten- en retourbeheer


Wereldwijde aanwezigheid

Ottobock heeft toegang tot een wereldwijd verkoop- en servicenetwerk, een voorziening voor reserveonderdelen over de hele wereld en een pool van meer dan 8.000 vervanging- en leenproducten. Hierdoor kunnen wij u snelle, flexibele oplossingen bieden.

We onderhouden en repareren de producten van uw klanten in vier after-sales servicecentra (Duderstadt, Wenen, Salt Lake City en Königsee). Vijftien andere Ottobock-verkoopbedrijven hebben lokale servicecentra, die een scala aan onderhouds- en reparatiediensten bieden. Onze gebruikers hebben ook toegang tot andere gecertificeerde contactpunten - zie de volgende link voor contactgegevens: www.ottobock.com .

Op deze manier zorgen we ervoor dat onze gebruikers mobiel en onafhankelijk kunnen blijven, zelfs op reis.